klart.se

Du är här: Genvägar på startsidan > Felanmälan

Felanmälan

Här hittar du information om var du ska vända dig om du behöver göra en felanmälan och kontaktinformation till jourvaktmästare


Felanmälan Norsjö kommun


Norsjö kommun har infört ett nytt system för felanmälan. Systemet ska bidra till att den som anmäler ett fel till kommunen ska få bättre återkoppling i ett ärende.

Här kan du bland annat felanmäla problem på:
• belysning
• busshållplatser
• gator
• klotter
• renhållning

Den som inte har möjlighet att felanmälan via systemet kommer att kunna ringa in via kommunens växel på 0918-140 00.

Själva felanmälan gör du via ett formulär, klicka här.  

Felanmälan 


Jourvaktmästare

Jourvaktmästare kan du endast kontakta utanför kontorstid när du har akuta problem. I först hand ska du kontakta Norsjö lägenheter, 0918 - 141 51 eller Norsjö kommun, 0918-140 00. 

Vid akuta händelser som inte kan vänta till nästa vardag (t.ex. vattenläcka) ring då 0918-101 70. Du kommer då till SOS alarm som kontaktar jourpersonal.


----------
 
 

Sidan uppdaterad:  2020-06-17
 

Övriga ärenden

Felanmälan Norsjölägenheters fastigheter

Felanmälan bredband 
Ring din tjänsteleverantör.
Läs mer här

---------

Felanmälan kabel-TV

Ring SAPPA
Telefonnummer: 0774-444 744

---------

Vid frågor om felanmälan
kontakta kommunens växel
0918-140 00 mellan 08-00-16.30 (vintertid) eller skicka e-post till info@norsjo.se

---------

Norsjö kommun

Växel: 0918-14 000
E-post: info@norsjo.se
Org.nr: 21 20 00 - 2858
Besöksadress

Kommunhuset
Storgatan 67
935 81, Norsjö
Öppettider

Måndag-torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-15:00
Lunchstängt: 12.00-13.00
Synpunkter på hemsidan

Kontakta webbmaster
E-post: kommunikator@norsjo.se
Om webbplatsen