klart.se

Du är här: Trafik och infrastruktur > Bredband > Felanmälan bredband

Felanmälan bredband

Som ansluten i Norsjös nät skall du alltid göra din felanmälan till din internetleverantör.

Dessa är:
• Norsjö Bredband, tfn. 0918-315 01
• A3, tfn. 0770-910 500

Leverantörerna kontaktar sedan Norsjö kommun om det behövs.
I de flesta fallen är felet i bostaden, kontrollera er egen utrustning först. Börja med att starta om er fasta utrustning som kan vara en router samt en dator. Sedan kontrollera om de utger en status om saknad internet åtkomst.

Norsjö stadsnät har inga egna avtalade slutkunder och har därmed ingen teknisk support. Den leverantör som ni tecknat er internettjänst med är den som ni kan få hjälp av. De kan även ha mer information om det skulle kunna vara ett mer bakomliggande problem.

Om tjänsteleverantören inte har telefontid kan ni gå in på deras hemsida via annan uppkoppling och kontrollera om de har någon uppdaterad information om en eventuell driftstörning. Du kan inte ringa till Norsjö kommun och felanmälan ditt problem.
 
 

Sidan uppdaterad:  2020-02-21

 

Norsjö kommun

Växel: 0918-14 000
E-post: info@norsjo.se
Org.nr: 21 20 00 - 2858
Besöksadress

Kommunhuset
Storgatan 67
935 81, Norsjö
Öppettider

Måndag-torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-15:00
Lunchstängt: 12.00-13.00
Synpunkter på hemsidan

Kontakta webbmaster
E-post: kommunikator@norsjo.se
Om webbplatsen